6.-7.4.2024 Hopeakorukurssit

18.03.2024

Tule tekemään hopeakoruja! Museo Kruunussa järjestetään korutyöpaja, jossa tehdään muotoilija Lahja Kallisen ohjauksessa hopeasta korvakorut tai riipus.

la 6.4. 2024 klo 12.00–15.00 Museo Kruunun verstaalla

su 7.4.2024 klo 12.00–15.00 Museo Kruunun verstaalla

Luvassa on kaksi samanlaista työpajaa peräkkäisinä päivinä. Jos osallistut molempiin pajoihin, voit tehdä korusetin, jossa on useampi koru, esimerkiksi korvakorut ja riipus.

Et tarvitse aiempaa kokemusta korujen valmistamisesta. Tarkoituksena on innostua hopean muokkaamisesta/muotoilusta ja valmiin kokonaisuuden aikaansaamisesta. Käsittelemme hopeaa esimerkiksi viilaten, vasaroiden ja pihdeillä. Hopean lisäksi käytössä on helmiä ja kuminauhaa/silkkinyöriä. Voit myös tuoda mukanasi omia helmiä/materiaalia, jota voisit ajatella yhdistettävän hopeaan. Tai yhtä hyvin voit pitäytyä modernissa hopeakorussa.

Yhden työpajan osallistumismaksu on 72 €, sis. alv. 24 %. Kaksi pajaa yhteishintaan 135 €, sis. alv 24 %. Työpajan maksu sisältää opetuksen, työvälineiden käytön ja korumateriaalin. Työpajamaksu maksetaan kassalle museon infopisteellä.

Varmista paikkasi työpajassa ilmoittautumalla osoitteessa info@kellojakorumuseo.fi 28.3.2024 mennessä. Ilmoittautuminen on sitova.

Työpajaan otetaan 6–8 osallistujaa. Työpaja on tarkoitettu aikuisille. Työpajan ohjaajana toimii muotoilija Lahja Kallinen, joka on taustaltaan korumuotoilija ja graafinen suunnittelija.