Kiire kuriin! Etätyhypäivä henkilöstölle. Yhteistyössä Luotain Consulting.

28.04.2021

Räätälöity henkilöstövalmennus etänä
Yhteistyössä Luotain Consulting ja Suomen Kellomuseo, laajuus 3h/kerta

Luotaimen ja Suomen Kellomuseon hauskassa ja vaikuttavassa etätyöpäivässä pysähdytään tarkastelemaan omaa ja yhteistä ajankäyttöä, opitaan tunnistamaan olennaisimmat tehtävät paremmin ja työn mielekkyys kasvaa. Suomen Kellomuseon alustukset orientoivat kuulijoita humoristisella tavalla ravistelemaan omia aikaan liittyviä uskomuksia.

Valmennuksessa saat käytännönläheisiä vinkkejä työarkeen, mm. oman työn suunnitteluun ja keskeytysten hallintaan. Tavoitteellinen toiminta ja oikeiden asioiden tekeminen oikeaan aikaan ovat tehokkuuden perusta. Tekemistä on yllin kyllin, mutta osaammeko keskittyä niihin tehtäviin, joiden avulla saamme aikaan parhaan arvon? Valmennus lisää hallinnan tunnetta työhön ja vähentää työstressiä.

Valmennuksen ohjelma

Suomen Kellomuseo on ainutlaatuinen kellojen historiaan erikoistunut museo. Suomen Kellomuseo kerää ja tallentaa kokoelmiinsa ajanmittauksen historiaa, suomalaiseen kellokulttuuriin, kelloihin liittyvää arkistoaineistoa, sekä harjoittaa niihin liittyvää tutkimustoimintaa. Kellomuseo kerää kelloihin ja aikakäsitykseen liittyviä tarinoita ja merkityksiä.

Kellomuseon henkilökunnan alustus orientoi kuulijoita aikakäsitykseen hauskalla tavalla. Aikakäsitys on muuttunut vuosisatojen varrella ja eri kulttuureissa suhteudutaan aikaan hieman eri tavoin. Helikopterivinkkelistä ajankäytön tarkastelu auttaa asemoimaan omaa ajankäytön kokemusta ja saattaa ravistella joitakin uskomuksiamme -jotka saattavat istua yllättävän lujassa.

Lisätietoja täältä

Voit myös ladata Kiire kuriin! -esitteen täältä