Vanhasta uutta – Rebirthing jewellery korutyöpajat

9.3. ja 10.3.2024 Vanhasta Uutta korutyöpaja – Rebirthing Jewelry

työpaja I 9.3.29024 klo 11–15

työpaja II 10.3.2024 klo 11–15

Onko sinulla kotona koruja, jotka olet perinyt, saanut lahjaksi ehkä itsellesi ostanut, joita et käytä enää? Onko ne ‘unohduksissa’ laatikon perällä? Toivoisit kuitenkin, että voisit käyttää niitä? Tehdään yhdessä vanhasta uutta.

Anna korulle/koruillesi uusi elämä. Käytetään sitä, mitä jo on olemassa ja lisätään siihen se mikä sinusta tuntuu hyvältä. Joskus on hyvä pistää vanha osiksi, katsoa osasia uudesta kulmasta ja yhdistää ne tähän hetkeen.

Mia Maljoki ohjaa Rebirtihing Jewellery työpajat Suomen kello- ja korumuseo Kruunussa

Työpajan vetää korutaiteilija Mia Maljojoki. Hänellä on mukana materiaalia lisättäväksi koruun. Osa hänen materiaalistansa on maksullista ja se maksetaan käteisellä hänelle.

Työpajaan mahtuu maksimissaan 12 osallistujaa. Työpaja toteutuu, mikäli osallistuja on vähintään 7 henkilöä.

Ilmoittautuminen 28.2.2024 mennessä osoitteeseen info@kellojakorumuseo.fi. Ilmoittautuminen on sitova.

Osallistumismaksu on 35 € (sis. alv 24 %) / osallistuja /päivä, molemmat päivät 65 € (sis. alv 24 %) /osallistuja. Maksu kattaa opetuksen, työvälineiden käytön ja mahdollistaa vierailun museon näyttelyissä. Osallistumismaksu maksetaan kassalle saavuttaessa työpajaan.