Politiikon museoharjo-ittelu

19.08.2020

Kansanedustaja Noora Koponen poliitikon museoharjoittelussa Suomen Kellomuseossa 25.8.2020

Vihreiden kansanedustaja ja Espoon kaupunginvaltuutettu ja Hyvinvoiva Espoo – kehitysohjelman varapuheenjohtaja tekee poliitikon museoharjoittelun Suomen kellomuseon toimistolla 25.8.2020 klo 10 alkaen.

Noora Koponen tutustuu museoharjoittelussa museo-objektin vastaanottoon, kirjaamiseen ja digitointiin. Harjoittelun aikana kansanedustaja Noora Koponen perehtyy myös Suomen Kellomuseon tulevaisuuden suunnitelmiin ja saavutettavuussuunnitelmaan.

Kansanedustaja Noora Koposelle on tärkeää edistää ihmistä lähellä olevia asioita ja hyvinvointia. Museoissa kulttuurin hyvinvointivaikutukset merkitsevät arkipäiväistä työtä tasa-arvon ja osallisuuden puolesta.

Museoharjoittelua voit seurata Kellomuseon instagram-tilillä!

Poliittinen avustaja Salla aalto

salla.aalto@eduskunta.fi