Nimikilpailu auki 30.9 asti

21.09.2021

Päästä luovuutesi irti ja ehdota museolle NIMI!! Suomen Kello- ja korumuseo on teidän kaikkien kellojen ja korujen ystävien museo ja näin ollen käynnistämme NIMIKILPAILUN! Jos sinulla on mielessäsi hyvä nimi uudelle museolle, klikkaa linkkiä ja osallistu kilpailuun: Kello- ja korumuseon nimikilpailu

Tulemme arpomaan osallistujien kesken yksityisopastuksen sinulle ja kolmelle kaverillesi uuteen museoon(arvo 145€) sekä upeat kultaseppä Kulmalan 1805-sarjaan kuuluvat korvakorut(arvo 215€).
Lähde mukaan vaikuttamaan ja keksi Suomen Kello- ja korumuseon virallisen nimen vireen nimi, joka sinun mielestäsi olisi täydellinen uudelle museolle.
Suomen Kello- ja korumuseo avaa ovensa keväällä 2022 uusissa tiloissa. Museo muuttui virallisesti Suomen Kellomuseosta Suomen Kello- ja korumuseoksi kesäkuussa 2021 ja näin ollen myös korut saivat myös oman museonsa!
Nimikilpailu on auki 30.9.2021 asti.