Lasten museofestarit 18.-19.3.2023

18.03.2023

Olethan jo kaivanut festarivaatteesi esille viikonloppua varten? Lasten museofestarit nyt viikonloppuna! Teemana tänä vuonna Uudet kujeet ja festarikävijöitä viihdyttävät Festarivieraita viihdyttävät musiikkiyhtyeet Mirkka&Luis, Höpinätötterö sekä Teatteri Hevosenkenkä Huhuu Herra Hakkarainen! -esitykset!
Tapahtuma ylettyy tänä vuonna ensimmäistä kertaa Näyttelykeskus WeeGeen tiloista uusiin museo Kruunun ja museo Leikin tiloihin.
Höpinätötterö

Sisäänpääsy Lasten museofestareille tapahtuu museolipuilla! Näyttelykeskus WeeGeen (20€/10€) sekä Museo Leikki ja Kello- ja korumuseo Kruunun (16€) liput myydään erikseen museoiden omilla lippukassoilla.

Museoissa on käytössä pihapiirin alennus. Aikuisten täydestä pääsymaksusta (WeeGee 20 €, Museo Leikin ja Kruunun yhteislipusta 16 €) saa 20 % alennuksen näyttämällä lipunmyynnissä toisen talon pääsymaksun kassakuittia. Saatuasi museoista tarrat museoihin voit vapaasti liikkua molemmissa rakennuksissa. Huolehdithan tarrastasi!

Alle 18-vuotiaat ja yli 70-vuotiaat sekä Museokortilliset pääsevät aina veloituksetta museoihin – kassan kautta!

Photo: Teemu Mattsson