Kellomuseo tarvitsee vapaaehtoisten apua!

17.02.2021

Suomen Kellomuseo tarvitsee vapaaehtoisten apua!

Oletko kiinnostunut museotyöstä? Kiehtovatko vanhat esineet ja kulttuuriperinnön säilyttäminen sinua? Jos vastasit kyllä, on sinulla mahdollisuus päästä osalliseksi museotyöstä vapaaehtoistyötä tekemällä. Suomen Kellomuseon kokoelmat muuttavat. Tarvitsemme apua kokoelmien ja arkistoaineiston pakkaamisessa. Tulevaisuudessa tarjoamme vapaaehtoistyötä esimerkiksi kokoelmien ja näyttelytoiminnan parissa. Tule mukaan museon lähipiiriin ja tue meitä matkalla kohti uutta ja vaikuttavampaa museota!

Ilmoitathan kiinnostuksestasi museomestarille rami.laitinen@kellomuseo.fi. Kerro samalla vähän itsestäsi.

———————————————–

Kellomuseosäätiön tarkoituksena on Suomen kellomuseon ylläpitäminen ja kehittäminen sekä kellosepänalaan liittyvän tutkimuksen tukeminen ja edistäminen.