Piharemontti 17.6.–20.9.2024

Museo Kruunun, Museo Leikin ja Näyttelykeskus WeeGeen pihaa uudistetaan kesän aikana.

Fortum suorittaa kaukolämpöputken muutostyötä WeeGee-talon parkkipaikalla ja Painotalon aukion eli ns. punaisten ovien ja Studio Ilmiön edessä olevan laatoituksen kohdalla kesä-heinäkuussa. Työ alkaa maanantaina 3.6. Aluksi työskennellään asfalttialueella ja viikosta 26 alkaen laatoituksella. Työn aikana joitakin parkkipaikkoja on poissa käytöstä.

Piharemontti ei vaikuta Museo Kruunun aukioloon, näyttelyt ja palvelut ovat auki normaalisti koko kesän. Piharemontin arvioidaan alkavan 17.6. ja päättyvän 20.9.2024 mennessä.

25.6.-11.8.2024 välillä olemme avoinna ti-su klo 10–17.

Henkilöautojen maksulliset pysäköintipaikat sijaitsevat Kulttuuriparkissa osoitteessa Ahertajankuja 5 sekä WeeGee-talon päädyssä osoitteessa Ahertajantie 5. Lyhytaikainen pysäköinti ma–su 24 h: 2,50 € / tunti. Pysäköinninvalvonnasta vastaa TapiolaPaikoitus.

Museo Kruunuun pääsee kätevästi myös julkisilla liikennevälineillä. Tapiolan metroasemalta on noin 10 minuutin kävelymatka meille. Bussit 111, 113, 548 ja 549 sekä lähibussit 116 ja 119 tulevat Ahertajantien ja Pohjantien risteykseen pysäkille ”WeeGee”. Lähin kaupunkipyöräasema sijaitsee Museo Kruunun lähellä Ahertajantiellä. Tarkista pyörien saatavuus HSL:n sivuilta.

HSL reittiopas

Virtuaalinen tietokanta Holvi »